Berichten

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

De meest voorkomende en meest gestelde vragen zijn

Hoe meld ik autoschade?

Allereerst dient u uw autoschade te melden bij uw verzekeraar of leasemaatschappij. Daarna meldt u de autoschade telefonisch bij ons. U kunt natuurlijk ook langskomen.
 

Wanneer is mijn auto klaar?

Dit is afhankelijk van de schade. Wij geven u in het gesprek een indicatie en houden contact met u over de aflevering van uw herstelde auto. Om u een idee te geven: de gemiddelde reparatieduur is een of twee dagen.
 

Wat moet ik meenemen voor het gesprek?

Uw auto, uw rijbewijs, het kentekenbewijs deel 1 en 2, de groene kaart en uw kopie van het Europees Schadeformulier.
 

Ik wil graag weten wat de reparatie van mijn autoschade kost?

U kunt voor een prijsopgave altijd zónder afspraak bij ons langs komen.
 

Mijn auto is gerepareerd. Kan ik deze meteen door de wasstraat halen?

U kunt het beste minimaal 2 tot 3 dagen wachten voordat u uw auto wast in een wasstraat.
 

Hoe is de betaling van autoschadeherstel geregeld?

Bij een verzekeringsschade  wordt het schadebedrag naar u rekening overgemaakt dat door de expert is vastgesteld. De schades die worden gerepareerd die niet onder de verzekering vallen moeten contant worden voldaan.
 

Hoe zit het met mijn no-claim als ik de schade via de verzekering laat lopen?

Ukunt dit  eventueel direct aan uw tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij vragen. Zij kunnen deze ‘financiële schade’ exact voor u berekenen. U weet meteen waar u aan toe bent.
 

Ik heb een klacht over de reparatie. En nu?

Wij streven ernaar om de reparatie altijd voor honderd procent uit te voeren, mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn dan kunt u contact met ons opnemen,of langskomen met de auto.

 

Relatest posts

Top